wtorek, 25 września 2012

Dresowy szyk ;)


W tym sezonie w sklepach pojawia się wiele ubrań dresowych. Większości z nas „materiał dresowy” kojarzy się z typowym dresem do ćwiczeń. Ja sama zbytnio nie byłam przekonana do noszenia ubrań tego typu, ale po obejrzeniu kolekcji Alexandra Wanga, Marc by Marc Jacobs, Rag & Bone stwierdziłam, że sportowy szyk może być również bardzo kobiecy, wygodny i elegancki !
 

W mojej dzisiejszej stylizacji mam na sobie dresową tunikę – z miękkiej, niegniotliwej dzianiny. Zakupiłam ją w butiku La Diosa, który ostatnio wyhaczyłyśmy z Elą ;) Tunika świetnie nadaje się na wypad do miasta lub na uczelnie, a co najważniejsze jest mega wygodna!
Dresowe ubrania w połączeniu z ramoneską lub wysokimi obcasami nabierają modnego, miejskiego stylu.








 




Torebka - Butik La Diosa


                                  Butik La Diosa znajduje się na I piętrze w Galerii ZAMKOWA

3 komentarze:

  1. Świetny zestaw:) tunika razem z kurtką wyglądają super! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ostatnio też przekonuję się do dresowych ubrań, szczególnie do spodni ;) świetna tunika jak i cała reszta

    OdpowiedzUsuń
  3. łaaaaa ale fajne te dresowe ubrania są wygodne i odpowiednie na jesienną pogodę, bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń